SNILLEBLIXT ?

Fick ännu en snilleblixt (läs mer om min senaste HÄR) nyss. 22:45 begav jag mig ut på en stor gata utanför i hopp om att få några coola bilder med lång slutartid på bilarna som körde förbi. Dessvärre är jag mörkrädd och blev rädd för varenda litet ljud PLUS att inga bilar körde förbi. Men eftersom jag lyckades få perfekta inställningar skriver jag ut dom här. - För att komma ihåg dem liksom ^^ 1''3 F18 ISO: Auto

Imorgon blir det nog bara Mobilbloggning utöver "morgon bloggningen". Gabbi kommer hit halv två, vi sticker upp till stan & kollar Eclipse & sedan blir det tältning. Dock verkar det som att tältet luktar skunk så om vädret tillåter blir det att sova under bar himmel på studdsemattan! Det är ju mysigt det med ;) Nu ska jag läsa Eclipse. Kramar!

*Försvunnen bild*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0