GAMMAL BILD..

Babes, - har helt gaaalet mycket i skolan nu! Maj månad är den värsta. ALLA prov ligger här.. Så därför kommer updateringen inte vara så jätte bra.. Idag efter skolan var jag iväg och tränade och direkt efter drog jag, mamma och pappa till Elsas skola där hon hade en liten uppvisning tillsammans med treorna. Dom är så himla duktiga! Efter vart det vernissage uppe i klassrummen där jag träffade på JV så det blev en liten pratstund ;) Imorgon är det fredag och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra på kvällen.. Dock på eftermiddagen ska jag träffa Mickis, Pernilla, Eric, Anton och Nils <3 Mys.

Har precis gjort lite läxor.. Läst 3O sidor ur Ondskan och skrivit läslogg blandannat. Nu : Duschen. Förrästen, - vet ni vad jag ska göra på söndag? FÄRGA HÅRET !! Mörkt ska det bli. Gud nåde om det blir katastrofalt..

Bild från i vintras.. (såklart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0