HÅRFÄRGNING..

Fick ett sms av Pernilla att "jag aldrig bloggar", - så nu blir det skärpning ;) Igår var det en riktigt mys dag. Spenderade eftermiddagen i Pernillas trädgård med hemkunskapsboken, kakor och saft! Sedan beställde vi pizza och vid åtta tiden kom Anton, Nils & Mickis. Vi kollade på film ("Forrest Gump") och var ute lite <3 Idag har jag legat ute i vår nya "utesoffa", lyssnat på musik och pluggat hemkunskap. (Prov imorgon..) Nu ska jag strax hem till min moster och färga håret.. Herregud vad nervös jag är! Valde en mörkblond färg eftersom jag har hört att det alltid blir mörkare än vad man kan tro :) Gud nåde om det blir fult.. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0