LASERDOME

(ursäkta alla kassa mobilbilder, men jag har inte orkat ladda upp alla nya bilder från kameran i datorn ;p)

Har haft en super rolig dag ! Jag, Mickis, Anton, Nils, Calle, Andrea och Pernilla tog bussen till Laserdome vid tolv tiden. Jag & M vart sjuuukt nervösa eftersom det var första gången för oss, och jag höll på att fega ut under den lilla "filmen".. Vi mötte iallafall ett gäng helt random personer under två spel och det var riktigt roligt! Fastän vi förlorade och jag kom typ näst sist varje gång.. Efteråt drog vi till Entré där vi käkade goda mackor till lunch och vid tre drog jag, Mickis, Anton och Nils hem <3 Jag hade min cykel hos M så vi skulle ta en annan buss hem till henne, dock lyckades vi hoppas på fel buss vilket gjorde att vi fick gå jätte långt.. HAHAHA typiskt oss.

next up : Plugg. Har så fint skrivit upp alla fyra prov vi har nu innan skolan slutar (bilden) och det som är närmast är Hemkunskap på 1O sidor som är på måndag vilket känns helt okej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0